Ben şuan 11+2 yım dün doktor kontrolüne gittim ikili tarama testi için doktorum çağırdı bu ayin 19 una sıra bulabildim o zamana kadar 12+6 oluyo ama dünkü randevu da doktor çocuğun 11+4 uyumlu olduğunu söyledi yani o zamana 13 haftalık oluyor gene de yapılır demi bu ikili tarama 20 yaşındayım ilk gebeligim bilmiyorum bsy tercubem yok