Nagihaden Bur-cu ben 12. Hafta da yaptırdım bir sorun çıkmadı çok şükür ama asıl herşey detaylı ultrasonda belli oluyor
Bur-cu Biz şuan 12+4 teyiz son adet tarihine göre ama bugün doktorumuz 1hafta ondesiniz hem 2li test yaptırın dedi. Ki benimde randevum 13+2 olduğum zamanda .şimdi beklemememi söylüyor bana ne yapacağım bilemedim .
Bur-cu Bebek9 ya bende randevuma sadık kalmak istiyorum. Tekrar oluşturmak gerçekten çok zor . Peki özel hastanede mi yaptırdınız
Imasleeper Nagihaden peki ikili testte ne öğreniyoruz tam olarak ?? Sadece down riski ise yaptırmayı düşünmüyorum ben bu bebeği ne olursa olsun doğurcam zaten ama anne karnında tedavi edilecek bi hastalık bulunuyorsa yaptırabilirim
Selenimo Imasleeper Engeli var mı yok mu vs. Down vs. Onları öğreniyorsunuz bende yaptırmayı düşünmüyorum sizin gibi 🤲🏻
Nagihaden Imasleeper hem Down sendromu kromozom anormallikleri bakmak için ayrıca belirti vermeyen gebelik kayıplarına bakmak içinde yapılıyor
Bebek9 Imasleeper bana kalırsa bu testlerin hepsi cok saçma geliyo bana. Allahtan gelen herşeye razıyız . Bişey çıktı bebekte diye aldıracak halimiz yok .Demmek ki Rabbim öyle uygun görmüş. Ama şöyle birşey olabilir doktor bebeğiniz bu şekillerde dünyaya gelecek derse kendini ona göre hazırlarsın ona göre anne olmaya çalışırsın sadece bu olur yani benim dusuncem bu
Bur-cu Bebek9 ben devlet hastanesinde hemşireyim aslında kendime gerçekten çok zor oluşturdum randevu . Şimdi doktor erkene çekmemi istiyor . Ve erken dediysem sadece 2gün erken gitmiş olacağım .o da mümkün değil. Sırf bu yüzdende özele gitmek istemiyorum.
Bur-cu Bebek9 şuan 12+4 teyiz son adet tarihine göre. Bugün kontrolüm vardı doktorum biraz zorladı bebeğin 1hafta önde dedi 13+4tesiniz dedi hemen pazartesi yaptır ikili testini dedi . Ve ilk defa bu muayenede söyledi . Normalde hep haftasıyla uyumluydu bebeğim .
Bebek9 Bur-cu en fazla 14 biraz gecersin ama bence sorun olacağını zannetmiyorum yinede tanıdıgın kişilerde sor canım
Bur-cu Bebek9 Daha önce kadın doğum polikliniğinde çalışan hemşire arkadaşıma sordum hiçbir şey olmaz dedi . Sadece bugün doktorun ısrarlı davranışı beni irrite etti.