seval08 deno1 ben de kayinpederimin ismini koyuyorum kendim istedim çünkü kız olsaydida annemin ismini koyacaktim ikisi de hayatta değil
evetbenavukatiyim deno1 Kendi rahmetli babamın ismini koyacağım. Eşimde istedi hatta benden daha çok istedi canımın içi ❤️❤️
deno1 Elbet-birgun-kavusacagiz kayinbabami kaybettik o yüzden saygı duymak zorundayız eşim öyle istiyor
Mom6272 oğlum olursa evet kayınbabamın ismini koyucaz ama diğer ismiyle çağırıcam. ben çok taraftarı değilim aile büyüklerinin ismini çocuğa koymaya ama kayınbabamı maalesef acı bi şekilde kaybettik bi kaç ay önce, o yüzden saygı duyuyorum..
deno1 Mom6272 evet bizde kaybettik o yüzden koyacaz ama kullanmayacz ikinci isim olarak mı koyacaksiniz yoksa direk kayibaba adı ilk işim olarak mı geçecek nüfusta
Gonul_1 Mom6272 ben ölen birin yeni doğan minicik bir bebeğe koyulmasına aşırı karşı ve tepki gösteren biriyim bu sizin tercihiniz tabi şöyle düşünüyorum o insan yaşamış ve ölmüş ne şekilde olursa olsun o vardı ztn o isimde neden yeni doğan bir bebeğe koymak istiyim ki
Mrvsmt2502 deno1 biz evlenmeden karar vermiştik isimlere kayınpederimin ismi ve ek isim olacak eşimde dedesinin adı ve ek isimli herkes 2. Adıyla çağıroyor muhtemelen bizde tek isim kullanırız ama öyle olmasa da yine koyabilirdim ilk torunu seviyorumda babamı
Edadadada deno1 iyi yapmışsınız . Benmde kayınpeder hayatta değil oğlum olacak eşime istersen verebiliriz ismini dedim kabul etmedi ama etseydi bende bir şey söylemezdim. 💓
Mom6272 deno1 mehmet kayınbabamın adı efe koyucaz yanına mehmet efe olucak eğer oğlum olursa yani, eşim yada kayınvalidem mehmet efe diye çağırabilir sıkıntı etmem ama yani
Berru deno1 genelde okulda falan ikinci isim kullaniliyor beş yeğenim iki kendi çocuğum var hepsinde durum ayni
deno1 Mom6272 benim esimde ikinci ismi babamın adını koyalım diyor başada çocuğun adını aras koyacaz ama öyle de olurmu bilemedim
Mercimegim4 Elbet-birgun-kavusacagiz her kelimenize katılıyorum. Ne gerek var kayınbaba ismineee sanki çok faydaları var da 😑 hem ayrıca niye hep kayınbaba kendi babamız da var yani. En hassas olduğum hamilelik boyunca çıldırdığım bir konu… Öyle bi kuşağa geçiyoruz ki tutup da çocuğa gününü görmüş yaşamış adamın adını vermek nedir ya Abuzer falan üf 😒 bi de iki isim hayranlığı Abuzer ayaz Abuzer efe iki farklı kuşak ismi yan yana ne komik. Herkes adıyla yaşasın🙏
RumeysaNur34 Ben koydum kayınbabamı çok severim 😇 k. Babanın adı ile çağırmayacaksan nşye koyuyorsun kız 🤗
deno1 RumeysaNur34 cok yakin zamanda kaybettik yoksa aklımızda yoktu koymak esimde koyalım dedi tabi biz yine başka isimle çağırırız
07-02-2019 deno1 esim 3 cocuk ılk ıkı oglundanda ıstemıs koymamıslar esım ede ımada bulunmuslar esım koydu kayınpederımin adı Ömer bızde Yusuf ısmını koyduk sureklı Ömer Yusuf dıe cagırıoz oglumu bu arada kayınpederım wefat falan etmedı hatta aynı bınada yasıyoruz 😊