bukusum Alparslaninannesii benimde cok oldu kuuzm bgun bende hamile oldugumu ogrendim. Rabbim en kisa zamanda senide sevindirsin
Kayra_2362 bukusum canım bişey sorabilirmiyim benim yarın regl günüm yumurtlamanın üstünden 14 gün geçti ve benim normalde akıntım bu kadar çok olmazdı adete yakın kesilirdi iki gündür af edersin bembeyaz bi akıntım neden olabilir
Kayra_2362 Alparslaninannesii evet ama erken yaptım diye çıkmaz dediler oyuzden bekledim. Yumurtlamanın üstünde 14 gün geçmesi lazimmis ben 1 hafta sonra hemn yaptım
Kayra_2362 Alparslaninannesii inşallah canım edelim tabi Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
Sevilss Alparslaninannesii ilk dk önemli 2 saat duran test kabul değil kan testi yaptır daha net anlarsın
Momtheangel Kayra_2362 ya bnm de akıntım çok adetime 4 gün var göğüslerim şiş şiş çok çişe gidiyorum😂 kasıklarım ağrıyor 😂
Hiranurmina linamom benim de adetim 3 gün geçti bugün test yaptım tek çizgiydi diğeri soluktu 1 saat sonra 2 cizgi cıktı sizce hamilemiyim
vbckmk Hiranurmina eğer 5-10 dakika içinde ikinci çizgi silik de çıksa hamilelik var demektir ama 5-10 dakika sonrasındaki sonuç doğru değildir
muge1661 Alparslaninannesii canım teste göre var görünüyor, bu erken gebelik testi mi ? Valla çok sevinirim senin adına inşallah vardır, yarın sabah ilk idrarla tekrar denesene canım ❤️
Alparslaninannesii muge1661 evet gebelik testi de cnm saatler sonra çıktı vede silindi suya tutunca inşallah vardır seninde olur inşallah cnm benim 🥰
seon90 Alparslaninannesii bence sen bi kaç gün bekle yada tekrardan test al hem çok erken olmuş testin canm.üç dört gün sonra yap tekrardan.
tomrisveannesi Alparslaninannesii benim testimde çok silikti hatta ablam yoktur sana öyle geliyor demişti🤣 10 gün vardı adetime testi yaptığımda daha erken demiştik🙂 sonuç hamileyim🙂 2 gün sonra yine yap