Yagmur64 Hadi bakalım hamişler cinsiyetleriniz neler 2022 de doğacak bebişlerimizin ?? Bakalım 2022 ne senesiymiş. Hadi yoruma😂😍
eylulmucizesi27 Lütfen kız senesi olsun 🙈 Çin takvime baktım orda kız çıkıyor bebeğim daha çok küçüğüz ve bunu öğrenmemize baya var 🙈 Çin takvimine inanıyor musunuz sizce ne kadar doğru 🙂
Civcivim000 eylulmucizesi27 bende tutmadı. Geçen sene 4 kuzenim doğurdu hepsinde tutmuş bende olmadı kız gösteriyordu Çin Rus yüzük testi vs buradaki ultrason yorumları vs hepsi kızdı gönlümden de kız geçiyordu ama erkek bebişimz😁
eylulmucizesi27 1_elif yani etrafındakiler hep tuttu diyor bilmiyorum yani öğrendiğinden beri bende kız hissediyorum bakalım nasip kısmet 🦋
Busraduragan 1_elif yaşınıza tam baktınız mı? Ocak ve Şubat belli günleri 2 yaş ekliyorsunuz diğer aylar 1 yaş ekleyip bakıcaksınız 🥰 bende inanmıyordum ama çevremde çoğu insanın tutuyor
eylulmucizesi27 Hosgeldinbebek umarım tutttar ya kız hissediyorum ben kendim ama gönlümden geçen de o ilk hamileliğim 🌸