ilknurr20 bbbusra_tasss 33+2 deyiz agrılarımız arttı hareketlerimiz oldukca kısıtlandı hastabe cantamız hazırda vakti saatini bekliyoruz sert tekme bi araya toplanma ve uykusuz kalmalar dışında şükür şuanlık iyiyiz 💙
tugcemma bbbusra_tasss Temizlik işi tamam. Hastane çantası da tamam. 35+3′üz. Bekliyoruz beyefendiyi 😍
BesteBelit Hastane çantam hazır. Kızımın beşiği, dolabı, kıyafetleri hazır. Bazen geceleri karnım çok sertleşiyor, sıcak duş çok iyi geliyor. Sabırsızlıkla kızım Ezgi Deren’i bekliyorum🌼
Mrvhdmr 35 hafta oldu bizim de. Bu hafta detaylı temizlikle geçti. Haftaya bebeğimin kıyafetlerini yıkayıp, ütüleyeceğim sonrasında hastane çantamızı da hazırladık mı her şey tamamlanmış olacak Allah’ın izniyle. Ağrılarım oluyor ama heyecandan unutuyorum çoğunlukla 😅
Sulegorkemakyol Brcn9 benim kızımda da erken doğum riskim vardı zaten bakalım hayırlsı sağlıkla inşllah
Busraclby Sulegorkemakyol canım bende 15 kasim bugün nst de düzensiz sancım çıktığı için ciğer geliştirici iğne verdi doktorum Sanada verdiler mi igne Sulegorkemakyol
Sulegorkemakyol Busraclby ben çiğer geliştirici 30 hafta yapıldı erken doğum riskim ortaya çıktı 30 hafta onun için yapıldı
Merve5561 bbbusra_tasss 34+5 im ama bebek ultrasonda 37-38 arası görünüyor çok rahatsız olmaya başladım kaburgalarım batıyor artık gün sayıyorum ama tabi ki erken de gelmesin ben beklerim herşey yıkandı ütülendi sadece çantamı hazırlamadım bakalım onu da yarın yapıcam
Merve2697 bbbusra_tasss günler çok sıkıcı rutin gidiyor doğum yakınlaştığı için evdeyim eşimde uzun saatler çalışıyor çok sıkılıyorum. Bi yandan da mutlu ve heycanlıyımm doğuma az kaldığı için inş hepimiz sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza🐣
Birtanemm bbbusra_tasss bugün çok zorlaniyorum çok yoruldum 34+3 bebeğim çok kasiyor kendini bugün karnım taş gibi oluyor
Merve2697 Carpe al bendende o kadar 34 haftalığız geceleri tuvalete gitmekten bölük pörçük uyumaktan gündüzleri uyumak ve hep yatmak istiyorum ☺️