bbbusra_tasss 33+5 olduk bugün pamuk kızımla☺️ Kıyafetlerini yıkama/ütüleme faslına geçtim,önümüzdeki hafta içinde de hastane çantasını tamamlayacağım. Çok şükür ağrım,ödemim,çatlağım ve krampım yok🙏🏻 Günlük yürüyüş ve nefes egzersizlerini hamileliğin başından bu yana bırakmadım.Baş aşağı geliş şu an,ayakları ciğerlerimin altında ve baskı yaptıkça nefes almakta zorlanıyorum..şimdilik tek negatifimiz bu🤗
siz nasılsınız?