Halimeb canım en son dün gittik işte 6 ekimde beta hcg baktırdık 13450 çıktı. 7 ekimde tekrar istedi 16309 cıktı. Sonra ultrasonda toplasan 1 dk bakmadı kese bu dedi haftaya gelin varsa bebek görürüz dedi ama 2 hafta geri dedi. Benim son adet tarigime göre 7 haftalık ama ultrasonda 5 haftalık cıkıyormuş. Zaten 20 ağustos son afet tarihim 21 inde kan verdim 47ydi. Birde ondan üç gün sonra vermiştim 89 çıkmıştı. Cokdüşük büyük ihtimal sağlıksız demişti. Hala boş gebelik olabilir diyor. Resmen moral olarak adamı yern dibine soktu gönderdi bizi. Özele gidiyorum birde. Başka foktor bakıyorum ona gözükecem neymiş 89dan 512 ye 4 günde cıkması normal değilmiş. Sen nasılsın bu arada?