Halimeb Ada-1712 bende yolk bebek kalp atışı hepsi var sizede çıktı verseydi bakardık. Ekrana baktınız mı içi boş siyah miydi
Ada-1712 Halimeb ilk gittiğimde bakmıştım siyahlık vardı sadece çok fazla ayrıntılı bakamadım ki çevirdi hemen bugün gittiğimde ekranı da göstermediler
Senademir04 Baykuss 3haftadan fazla degilmi Özmen tarih olarak hesapladigimizda benmi yanlış düşünüyorum 🤔
Baykuss Senademir04 tarih olarak 7haftadan fazla ama geç döllenme oldu sanırım 2. Adete yakın oldu salı günü beta hcg 509 çıktı
tarhannrabia Ada-1712 benim 5+4 günlük kese 19 mm yolk keseside var bebek yok normal mi acaba moralim bozuldu bebek görünmüyo diye sizler ne zaman gördünüz
tarhannrabia bebeklibirisi bebek göründü mü benle aynı bende 5+4 deyim kese var bebek yok yolk kesesi tek var
cglsptc tarhannrabia iki üç güne gözükür canım. kese 20 25 mm arasında bebek gözükmeye başlarmış bildiğim kadarıyla tedirgin olup canını sıkma boşu boşuna 🌸