Kızlar çarşamba günü bebeğimin cinsiyetini öğrendim ve aşırı heyecanlıyım daha doğrusu doktorum cinsiyet beli dedi ve ben lütfen söylemeyin lütfen bir kağıda yazın dedim oda öyle yaptı ve aşırı şu an kağıt cantamda kedimi zor tutuyorum acmamk İcin ama %80 herkes erkek diyor pazar günü cinsiyet partımız var benim gibi yapan varmı