deryakadri Htc-48 teşekkürler canım baba da öyle diyor. ☺️ Bakalım artık sizin Yamaç da Asil de tek başına güzel ikisi bir olunca ağır bi isim gelir. Rabbim güzel sağlıklı huzurlu mutlu ömürler nasip etsin evlatlarımıza 🤲🏼
Derya_ozer2 caganin_annesi aslında güney olacak dı ama babamiz istemedi poyraz oldu bide doğa isimleriyle koyalım hep dedi ondan baska isim hiç düsünmedik