deryakadri Htc-48 ilk gebeliğim oğlum olcak Can Karan💙 babası can olsun diyor o bizim canımız bende karan ismi hoşuma gitti için
yavuzhan1707 Htc-48 insallah sağlıklı bi şekilde kucaginza alıp bu güzel isimleri koymak nasip olur 🙏❤️bizde Aytuğ koymayi düşünüyoruz sizce nasıl 🥰
Smraozn12 25+4 erkek olacak allahın izniyle. Bir kızım var ismi aysima erkek de hiç seçeneğimiz bile yok Bi türlü bulamadım isim oyüzden akışına bıraktım bakalım ne olcak önümüzdeki aylarda bulurum inş kafama yatan 😂
Htc-48 Bizde 13 haftalık olduk 😇 Erkek yılına denk geldik sanki bütün çevrem erkek banada erkek gibi geliyor başından beri 🥰🥰
Htc-48 deryakadri Bizimde ilk ben Asil istiyorum ama eşim yamaç istediği için sanırım kırmıcam Yamaç olcak 😂😂
34ferdadmrsy_ Kız olursa EFLİN düşünüyorum ama erkek olursa benimde eşim YAMAÇ istiyor o yüzden yamaç olcak 😍😊
Derya_ozer2 caganin_annesi aslında güney olacak dı ama babamiz istemedi poyraz oldu bide doğa isimleriyle koyalım hep dedi ondan baska isim hiç düsünmedik
deryakadri Htc-48 teşekkürler canım baba da öyle diyor. ☺️ Bakalım artık sizin Yamaç da Asil de tek başına güzel ikisi bir olunca ağır bi isim gelir. Rabbim güzel sağlıklı huzurlu mutlu ömürler nasip etsin evlatlarımıza 🤲🏼