Sedasude Kızlar 1.5 yıllık ewlıyım 40+5 hamileyim mecburi suni sncıyla doğum dediler cumartesi yatısım yapılcak esim normakdede arkadaslarına cok baglı ne yaptıysam uzaklasmadı fün gece ben foğum yapcam sitresliyim felan dye knusurken adam pat dye sen hastaneye yatısın yapılır aksam seni doğuma almazlar arkadaslarl mangala gidiyimmi demez mi dünyam basıma yıkıldı dewlet hastanwsinde doğum yapıcagım onun doğumda yanmd olamıycagı bile beni üzüp korkutyoken adam hastanede bile olmıycak sinirlerim cok bozuldu hep ailesi destekliyo hep o erkek adam yapar gitsin diye arksında durup beni geri plana koyuyo ben yok desem yapmıycak insan degilfi aslında esim elimden bişe gelmiyo sinirlerime hakim olamıyorum 😶😶
KemalFatosPolat Sedasude allah yardımcın olsun canım kusura bakma da eşin çok sorumsuz galiba sen kendini de bebeği de üzme
Mavi1 Sedasude mangaldan sonrasını okuyamadım ciddi olamaz ya şaka mı yaptı ay ne mangalı ya evladı oluyor.
Sedasude betulunannesi amin canım ne yapcam blmiyorum bebeğim bi gelse belki değişir umuduyla asabredyorum 🙄🙄
Sedasude Mrvbdk ya zaten o olmıycak yanmda ama degersizmiyim bu kadar ilk bebegimiz sonucta hani beni gec onun erakından kapınn önünden ayrılmaması lazım onun da bebegi sonucta 😑
Mrvbdk Sedasude bende senn gibiydm ama eşim bu anlattgn gibi değildi ama ark cok düşkndü bi seçim yapmasnı istedm yoksa bu evllk yürümez dedm pda düzene soktu kendni
Sedasude KemalFatosPolat önceden böyle sorumsuz degildi son zmnlarda cok boşladı kendini annesi saolsun ben ne dersem teraini söyleyip onaylıyıp destek werdiği için onlardan arka alıyo 😶😶
Sedasude Mavi1 wala mangala gidiyim mi seni hemen doğuma almazlar dedi saka gibi sözleri aklıma geldikçe basıma agrılar giriyo 😶😶
KemalFatosPolat Sedasude herneyse canım takma kafana stres yapma inş doğumdan sonra değişir herşey gönlünce olur
Mavi1 Sedasude Allah sabır versin kardeşim, üzüldüm niye bu kadar düşüncesizler acaba kendilerine bir şey olsa ortalığı yıkıyorlar.
Sukranerolkaradag Sedasude İlk çocuk ve bu vurdumduymazlık. Sen değersiz falan değilsin ama kocan belli ki hiç değer haketmiyor.
Sukranerolkaradag Sedasude Ben olsam ne halin varsa gör git ve gözüm seni görmesin Doğumdan sonra da derdim ama senin nasıl bir yapın var bilmiyorum tabi ki.
Nebiyeee Sedasude mangalmi😣😒😒 şeytan diyo yat başka hastaneye dogur cocugunu ona da sifatini gosterme mangalina devam etsin..
Sedasude Nebiyeee imkanım olsa inan yapardım cok agrıma gitti yine ben neyse ewladı ya onuda bekliyemiyo arkadaşları kaçıcak sanki en cok ihtyacım oldugu anda bu cümleyi duymak kalfıramıyorum 😑😑
Sedasude Sukranerolkaradag ben bu haldeyken bana bu cümleyi kullanfıysan hastanenin kapısına bile gelme hatta bebegm we karım war deme dedim sacmalama fln diye üste cıktı tabiki hep oldugu gbi 😶🙄
NurEymen Sedasude Erkek milleti şaşırmamak gerekiyoo her haltı yaparlar snra ne var bunda derler. Yerinde olsam defol git dogumdan snra da gelme derim.
Sedasude Mavi1 ewet benide bu bencilliği kırıyo ben herseyin en iysi olsun dye cabalarken kendi sorunları kendi tek basına yasıyomus gbi dawranması kırıcı fazlasıyla
Sukranerolkaradag Sedasude Bu cümleden sonra istediğini yapabiliyorsa yapsın bakalım. Merak etme gelecek. Düşüncesizce bir cümle kurmuş sana sadece.
[silindi] Sedasude ben olsam zıkkımın kökünü ye derdim yani mangalmış arkadş mış yerin dibine batsın seni nasıl yalnız bırakır 🤬
[silindi] Sedasude sinirlenmekte haklısın yani yuh artık bu ne pişkinlik yani bu kadar olmaz ya pes 😳😳🤬o öyle deyince sendr tamam mı dedin yani
Sedasude [silindi] ben bu haldeyken bu cümleyi kurduysan hastanenin kapısına bile gelip bebegm karım war deme dedm hem bu cümle kullanılmışken yok gidemezsin diye tawr yapmak inan içimden gelmedi admın zaten bunu düşünmesi gerekmiyomu 🙄🙄