Htc-48 DnzDrn Bizimde ilk bebeğimiz 8 haftalıkken 12 haftada söylerim demişti ama göremedik malesef sağlıklı olsunlar da hiç önemi yok cinsiyetin
DnzDrn Htc-48 Kendiniz ayrı bi post açıp orda paylaşsanız daha iyi kendiniz konu açın bence :)) karışmasın bebeler🤣
Cansu_93 https://www.hizliresim.com/qv6aehu buda benim kuzum cinsiyet tahmini yapabilir misiniz 10+3 🤗
ikiprensannesi2 La_Liberte https://resimyukle.link/i/47csvk Arkadaşımın buna da yorum yapabilir misiniz
Kubra_kalkan Gulsen4224 rica etsem bana da bakarmısınız 🥺 10+3 şuan belli olur mu bilmiyorum 9.haftasında ultrasonum var 🙏🏻♥️
Eceguldemir55 Gulsen4224 benim için de bakabilir misiniz 12. Haftasında 🤗 httpss://resmim.net/i/p0XDQ
Toprakkssmomm Gulsen4224 merhabalar banada tahmin yapar mısınız profilimde paylaşmıştım bebeğin ultrason görüntüsünü