DnzDrn  9+3 günlüğüz cinsiyet tahmini yapabilen var mı ? :)
DnzDrn Busra2013 Bazen boyama tekniği vs gibi olaylar varmış önceden yapanlar oluyo onlar için sordum :))))) Denk gelmiştim burda 😀😀
minikayak2-6 Busra2013 kişiden kişiye değişir bende 9+4üm doktor 12. Haftada yani bir dahaki kontrolümde tahminde bulunabileceğini söyledi
Busra2013 minikayak2-6 ya tabıkıde bulunur bendede bulundu 12 de erkek dedı 16 da kız dedı 2 haftaya randevum var benımde ınslh ogrenırım
Kubra_kalkan Gulsen4224 rica etsem bana da bakarmısınız 🥺 10+3 şuan belli olur mu bilmiyorum 9.haftasında ultrasonum var 🙏🏻♥️
DnzDrn minikayak2-6 internetten hızlıresimyükle yazın orda resimi seçip yüklüyosunuz linki kopyalıyosunuz burda paylaşıyosunuz :)
DnzDrn Sueda61 İnşallah 😍 gerçi ikisindende yok ilk bebişim farketmez ama yinede insan merak ediyor😀😀
Sueda61 DnzDrn sağlıklı olsunlarda önemli değil cinsiyeti benimde ilk merakla bekliyorum insan merak etmeden duramıyor ki 😊
Htc-48 DnzDrn Bizimde ilk bebeğimiz 8 haftalıkken 12 haftada söylerim demişti ama göremedik malesef sağlıklı olsunlar da hiç önemi yok cinsiyetin