Asiltos Tabiki ikinci de üçüncü de deneyim oluyor canım haklısın ilk olunca deneyimsiz oluyo kendi adıma diyorum 3 cü haftada hemen gitmedim bende öğrendikten 1 buçuk hafta sonra ilk defa gittim 4 cü haftadan sonra o zaman bile geçmek bilmedi 😅😅 doktor da 4 buçuk haftalık diye o şekilde davranmadı keseye baktı şimdi de kalbini dinliycemiz zaman gidicez 2 hafta bile nasıl geçicek diyorum insan da bi tedirgin olıuyo gerçekten kalp atışı duysam bu kadar olmam eminim 🙈🙈 o günü bekliyorum ,Herkes hayırlısıyla sağlıklı güzel bi doğum yapıp kucağına alsın bebeğini 🥰🥰🙏🏻