Hoho Evet canım çıkar benim idrar de çok net çıkmıştı ikinci çizgim kanda da 3 haftalıktı çıkmaması imkansız bazıları 6 haftalık bekle diyor Allah aşkına kim 6 7 haftaya kadar dayanabiliyor ??? Neredeyse 2 aylık oluyor 7 haftaya bekle kalp atışı falan duyarsın diyorlar doktora muayene için çok geç gerekirse 10 kez git bebeğin olcak sonuçta bunu diyenler ya 2 .3. Çocuğu olcak olanlar yada heyecansız çok rahat olanlar ben ölüyorum heyecandan keseyi bebeği göreyim diye illa herşey oluşunca gidilcek diye bişey yok ,Biraz heyecan duysunlar ya biraz sabırsız olunsun zararı yok faydası var ❣️