Selam kızlar, 19 haftalık hamileyim. 4 gün önce kontrolümüz vardı her şey yolunda görünüyordu. Daha bebeğimin hareketlerini hissetmedim ama 2 sabahtır uyandığımda göbeğimin sağ tarafı aşırı şişmiş oluyor. Orada toplanıyor sanırım ama iki sabahtır olunca da biraz endişelendim. Belki daha önce pek hissetmediğim için hareketleri endişelendim bilemedim. Aranızda bunu yaşayan var mı? 😊😊