Duygu0621 supermommm ben 2 gün önce oldum , yan etki olarak sadece kolum çok çok ağrıdı soluma hiç yatamadım , kıyafet giymekte zorlandım . Ve biraz şişti normal olarak , başka bişey olmuyor zorlamayın sadece kolunuzu aşı olduğunuzun ertesi günü çok ağrıyor
gulsah_2013 Çarşamba günü oldum ilk gün sıkıntım yoktu dün akşam kol agrım ve şişlik başladı daha sonra da halsizlik mide bulantısı oldu bu gün dinleniyorum salak gibi oldum çok etkiledi beni ki bünyem sağlamdır
bilges supermommm hangi asin olursa olsun genwlde 2 3 gun banyoyu önermiyorlar o yuzden dua alip gidin
llFatma goktugun_annesiii ben de burada öğrendim 2. Dozdan sonra doğum bekleniyor doğumdan sonra 3 defa vurulacakmis toplam 5 doz yani
glnr-ayten42 supermommm ben ilk dozunu 18. Haftada oldum ikincisinide bir ay sonra gel demişti bugün öğleden sonra gidicem İlkinde sol kolumun üzerine yatamadım ve ağrıdı baya bi kolumu yukarı bile kaldiramamistim ama iki üç güne geçmişti inşallah bu sefer aynı şey olmaz ☺️
goktugun_annesiii llFatma anladım canım teşekkür ederim peki vurdurmaya gittiğinde saatin veya aç tok olmanin bir önemi belirli birşeyi var mı
llFatma goktugun_annesiii tok olman gerekiyor kuzu bana öyle dendi belli saati de yok gidip vurulabiliyorsun