supermommm Kızlar kaçıncı haftada oldunuz aşı yı yan etkisi agrısı var mı ben 20. Haftaya girdim bugün aşıya çağırdılar
elftrndmrci supermommm 24+4 de oldum. Kolum şişti ve ağrıyo. Buz kompresi yapınca ağrımazmış sonradan öğrendim. Deneyin isterseniz☺️
goktugun_annesiii minnakanneeee 2. Doz tetanoz aşısını en geç kaç haftalıkken yaptırmamız gerekiyor peki canım bir bilgin var mı ben şu an tam 26 haftamdayim 🤷🏼♀️
elftrndmrci minnakanneeee banada aynı gün yıkanabilirsin dedi. Aynı aşıda görüşler niye bu kadar değişiyo ya🙈
busra5501 supermommm 19+3 de oldum kol ağrısı oldu canım bende parol içtim dayanamadım ama herkeste olmuyor korkma bir kaç gün o tarafa yatamıyorsun sola yaptılar eğer uygunsa sen sağ kola yaptır.