TubaDMR4 Olcay_1352 benim doktorumda gerekmedikçe sürekli girmenin zararlı olduğunu söyledi özel klinik doktoru eğer kendi nefsine düşünse sürekli ultrasona girmemi söylerdi çünkü her seferinde para ödüyoruz ama önermiyorum gerekmedikçe dedi.
Yagmur00 Burcu4135 allah razı olsun Rabbım olmuyanlara nasıp etsin bu guzel duyguyu onlarda yasın 🥰🥰🥰🤲🤲