Olcay_1352 Eskiler diyordur büyük ihtimalle. Benim tüp bebek olduğu için kaynanam sade eşimde 1-2 kez ultrasona girmiş diğerlerinde yoktu zaten diyor. Kanama vs durumu da olunca, birde 14.haftaya kadar vajinal ultrason ile muayene oluyordum hep zararlı gitme, 4.ayda git ilk kez vs vs dedi ben dinlemedim 🤣🤣