Nihlem canım umarım bunu denersin.... yakınlarımda bunu yapıpta kurtulmayan yok Allahın izni ile rahmetli büyük annemde bu sorunla çok boğuştu doktorlar ameliyat dediler ama rahmetli eskileri bilirsin ar etti öleceksemde bundan ölürüm dedi ameliyatı red etti.. bunun üzerine bitkisel olarak araştırdı annemler bunu duymuşlar ve o zaman dediğine göre 5 6 tane kanamalı.çıkımtının nasıl geçtiğini kuruyup gitriğini bile anlamamıştı rahmetli.
. Kabuklu cevizi kırıp cevizlerin arasından çıkan zar şeklindeki ince ara kabukları alıp kaynayan suda 3 4 dakika kaynatıp sonra altını kapatıp bekletip bu suyu içeceksin...sabırla devam et.. 1 ay 2 ay... sonuç alacağına inanıyorum... umarım iyileşir bana da dua edrsin