Yesim1992 oncelikle cok gecmis olsun bundan 1 ay kadar once bende esimin pozitif oldugunu ogrenmistim ve hic bir belirti vermedigi icin biz suphelenmedik poztif oldugu ogrenene kadsr aynu yatakta uyuyorduk banada gectiginden adim kadar emindim o yuzden tabi bende telas yaptim stres yaptim zaten iki gun sonrada tat koku gitti grip gibi oldum esim hafif gecirsede ben ilk 1 hafta kafami zor kaldirdim doktoruma mesaj attim cok atesin cikarsa gunde 4 5 parola kadar alabilirsin sakin stres yapma dedi sanirim yuksek ates erken dogumu tetikleyebiliyormus bol meyve yiyin bol bol dinlenin suyu cok tuketin ve lutfen hastayim bebegime bisey olur mu psikolojisine girmeyin gecen doktoruma kontrole gittim bebege bakti ve hic bir sorun yok zaten anne karnindaki bebek etkilenmiyor sadece bizim guzel annelerimiz asiri stres yaptigi icin dogumu tetikliyor bu sekilde kotu etkileniyorlar dedi bende covid gecirdigimde 30 31. Hafta civarlarindaydim yinede olabildigince esinizden uzak durun cunku gecmeyenede gecmiyor gecersede dedigim gibi stres yapmayin biraz uzun oldu ama iciniz rahat olsun miniklerimiz sandigimizdan da guclu 😊