esoeso merhaba canim burda msn acaba hâlâ utanarak birsey sormak istiyrm daha once aynadan bakarak pansuman yapyrdm normaldi hersey ici normal gozukuyordu smdi dikislerim acildi biraz biraz ici baya bi büyük oldu ici acildi yani seninde dikisin cok ya hani seninde oyle mi acaba normal mi yani korktum bian