Tam olarak bu şikayetlerimden dolayı bugün doktoruma gittim. Ben de 4-5 gündür bu sorunu yaşıyordum. Nst de de sancım çıktı ama düzensiz daha sonra alttan muayene etti. Herhangi bir açılma durumu da yok. Yerleşme sancıları olduğunu söyledi doktorum. Toplanma, sertleşme 5 dk da bir aralıklara düşerse gel dedi. Benim sık sık oluyor ama 5 dk da bir de değil şuan için. 🤷🏼♀️