2fasulyeannesi herkes bir olacak değil ama benim son zamanlar çok çoğaldı, Allahin izniyle geçen hafta cuma 34+6 da doğumum oldu, şükür rabbime küveze girmedi 1 haftalık olduk 🤲
Çok kasılma toplanma iyi değil aslında çocuğun sancısı olabilir. Gidin kontrole en azından içiniz rahat eder.