Almi4134 özel hast. kontrole geldim doktorum bebeğin suyu çok az dedi sezeryana alalım yoksa kalbi durabilir dedi devlet hastanesine gidelim orda da bir soralım dedik nst ye aldılar kalbi iyi atıyor ama suyu az normal doğum yapabilirsin dedi suni sancıyla açılmam yok. Şuan beklemedeyim doktoru bekliyoruz