Almi4134 Aglama kizim ağlamaaaa 3 gün kaldi doğumaaaaa 😁😁 kizlar ne ssnci ne acilma ne su ne nisan hicbir sey yok ne yapsam ki merdiven ki iniyim ev mi siliyim amuda mi kalkayım ne yapayım 😁😁😁
Elmas61 Almi4134 son üç günüm bugün çılgınca ev temizledim. Sabah akşam pilates topu üstündeyim ama hiiiiç bi gelişme yok napsak kiii 😅
Gul-42 Almi4134 ay bnm bugun sutum geldı gogsum asırı kasındı dusa gırdım hafıften sıktım sut glıo normalde cok acıdıgı ıcın sıkamıordum😀sute bıle agladım
Sevgikaya1525 Almi4134 hiç biri fazdasz jepsi bn o kdr yaptm bebeğim kanalda idi ve 34 te glmeye çlştı durdurdular o da bi bkledi 40+3 te gldi😂kndisi glmk istemzse hpsi boş dedi doktorum
Hatice3581 Almi4134 39+1 doğuramıyorum ve çok bunaldım artık doğurmak istiyorum ama daha gelmesi yok 3.gebeliğim bu arada 🤣
Almi4134 Elmas61 kiz ben de bilemedim doktor açılma da yok yumuşamada diyince sok geçirdim 😁😁 acaba ılık dus mu alsak ki her gun
2baby1moms P.tesi günü randevuya gittiğimde sancım vardı doktorum en geç bu hafta doğurursun dedi sonraki günde sancım sürdü akşamında geçti artık tık yok bugün yürüyüşün sguatın alasını yaptım ama tık yok😂🤰🤦
Gul-42 Almi4134 evt oyleymiş ay valla cok kasındı ya az bsy sıktım yanı bır damla bsydı hatta sütün degısık bı adı vardı unuttum🙈😀sutumun gelmesınede sevındım ya asırı acıo ozellıkle sol neden acaba oyle sısmedıde kucucuk
Gul-42 Almi4134 su olayı ful bnım ya 19 lıtre alıom hemen bıtıo wc beklemekten sıkıldım ya derler ya canın bsymı cektı dusunuom cekmedıde dogum yaklaştı o yuzden olurmu sence
Almi4134 Gul-42 sut gelme olayi mi olabilir tabii ki ama zaten sut bebeleri çoktandır dolmaya başladı ben cok su içerken nemlenirdi hep 😁 ama simdi tık yok ama suyun sut yaptığını biliyorum
Gul-42 Almi4134 acaba bnm onceden geldıde bn suan sıktıgım ıcınmı farkettım bılemedım😀🙈ay bıde yuzum kan sıvılcesi oldu ya uc gundur acıo dogum ıcın stres yaptım sanırım psıkoljk
Almi4134 Gul-42 ay burada seni hatirladim sen hatırladın mı bilmiyorum ama doktor değiştirdim ben sana yazarken sanirim baska posta yazdim😁😁