Asrinbaby Oznur28 epidural isteseydiniz keşke bende şimdi 2 gün once doğum yapan arkadaşımın yanındayım epiduralle doğurdu gülerek anlatiyo . Allah uzun ömürler versin bebeginize
Zlhiso Asrinbaby agrisiz dogum diye okudum ama pek amlayamadim normal olup nasil oluyor anlatabilirmisiniz?
Oznur28 Asrinbaby teşekkür ederim 😊 epidurali sordum tabi ben de istiyordum gece anestesi uzmanı yok o yüzden epidural yapmıyoruz gece dediler
FermnGulstn Oznur28 geçmiş olsun Rabbim analı babalı büyütsün devlettemi doğumunuz gerçekleşti hangi il hangi hastanede
Mavi1 Oznur28 dikişleri dikerken seni uyuştursalarmış ya o ne öyle canlı canlı allahım yok ben normal doğum yapamıycam yaaa yok yok elim ayağım titredi 🙅♀️
Oznur28 Mavi1 canım benim hiç korkma sonu çok guzel emin ol 😚 uyuşturdular ama uzun sürdüğü için ben hissettim
Carsaflianne Oznur28 gozun aydin canim Allahim hayirli omur versin bebegine kac haftalik dogum yaptin
Caglasmsk Oznur28 ayy bende korkuyorum aslinda normal doğumdan ama cok istiyorum. Epidural le istiyorum yoksa ben dayanamam ki okadar aciya😱 hayirli olsun bu arada rabbim anali babali buyutsun insallah, 😘❤️
Semaselcuk Oznur28 canim allah anali babali büyütmeyi nasip etsin. 10 günüm kaldı öyle bi anlatmissin ki iyice korku basti beni
Benay Oznur28 öncelikle Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun canım amaaaaaa gel gelelim o nasıl anlatmak sen anlatırken ben doğurdum burda 😂😂 benim de canım çok tatlıdır ama tek başıma olduğumda düşük yaparken sancı gelmişti karnım ağrıyor gibiydi hiç yırtmadım kendimi ama eşim yanıma gelince sanki ölüyorum gibi geldi dedim çık dışarı ne olur diye ona nazlanıyorum galiba 😂😂 Allah’a şükür 15 haftalık oldum şimdi de
Oznur28 Benay teşekkür ederim canım 😊 ürkütmek istemedim tabi ama gerçekliği ile anlatmak istedim inşallah sağlıkla ve kolaylıkla kucağına alırsın bebisini😚
mervesarp2005 Oznur28 geçmil olsun. Benim anlamadığım suyu ebeler patlatmış doğumu ebeler yaptırmış, içinizi ebeler kurcalamış, ebeler dikmiş de. Doktor hiç gelmedi mi tüm bunlar olurken. Benim bildiğim doktor müdahale ediyor dopumda ve olması şart.
Ecrinimleyla blackberry118 öyle bi şansımız uok malesef Doğum başladığı an baktılar bana kaç cm açılmam var diye ona göre Doğum haneye aldılar ama şimdi burda bazı arkadaşlar Doğumdan bir iki hafta önce gidip bu muayeneyi oluyorlar doktor çağırıyormuş bende bunu anlamıyorum çok saçma heliyo bana çatının dar olup olmadığını doktor Doğum sancısı gelmeden rahim açılmadan nasıl anlıyo bilmiyorum benim muayenem Doğum sancılarım varken yapıldı açılmayı kontrol etmek için işte yine Doğum esnasında yapılacak ve bunu hiç sevmiyorum doktor beni bir iki hafta önceden çağırıpta muayene etçem derse zaten ben gitmem 😂😂 saçma ya para koparmak için Yen’i adetler çıkarıyorlar
Betul43 Gozun aydın öncelikle cnm o alttan muayene yuzunden sezeryan dıye yalvardım ıkı gun devlette kactım maalesef yenik dustum normal dogum yptım parmak sokmalarından daha kolay oldu dogumum ınankı ama bnm ıkıncı dogumdu dıkıs yoktu :) Allah analı babalı büyütsün bu arada :) cok gercekcı bı dogum hikayesi kolay diyenleri hıc anlamam bnm ılk dogumum da aynı sizin anlattığınız gibiydi hatırladıkça titrerim
Ecrinimleyla Betul43 valla normal Doğum hiç kolay değil öteki dünyayla bu dünya arasındasın acının sınırlarını zorladık😂😂 bazen bıyık aldırıyorum canım acıyo kızım diyorum kendi kendime sen normal Doğum yapmış insansın bundan mı acı çekiuosun 😂😂😂
Ecrinimleyla Betul43 ya bende şu alttan muayeneden nefret ediyorum o bana yemin ederim Doğumdan daha zor geliyo 😞
Ecrinimleyla Mucizemmmmm ağrıların olması çok normal tuvalete gidince canının yanması falan kabız olma dikkat et o zaman çok canın yanar başıma geldi benim neler çektim yırtıklarım oldu kanamalarım oldu tuvalte gitmek işkence oldu bana bende çok ağladım