blackberry118 öyle bi şansımız uok malesef Doğum başladığı an baktılar bana kaç cm açılmam var diye ona göre Doğum haneye aldılar ama şimdi burda bazı arkadaşlar Doğumdan bir iki hafta önce gidip bu muayeneyi oluyorlar doktor çağırıyormuş bende bunu anlamıyorum çok saçma heliyo bana çatının dar olup olmadığını doktor Doğum sancısı gelmeden rahim açılmadan nasıl anlıyo bilmiyorum benim muayenem Doğum sancılarım varken yapıldı açılmayı kontrol etmek için işte yine Doğum esnasında yapılacak ve bunu hiç sevmiyorum doktor beni bir iki hafta önceden çağırıpta muayene etçem derse zaten ben gitmem 😂😂 saçma ya para koparmak için Yen’i adetler çıkarıyorlar