Anne3434_ Gizem94 aynısı bende ellerim ayaklarım yanıyor gece eşim ayağım ona değdi mi yanmış gibi kaçıyor benden napıcam bilmiyorum 😁
Semaaa Ben 6 haftalık hamileyim bende de oluyor el ayak yanması. Özellikle akşamları. Ben cleaxen kullanıyorum belki ondandır diye düşündüm
Bsrakyc59 Zeynepeymen şekerle ilgilisi yok cnm benim açlık şekerim 71 gayet güzel ama gece ayaklarım ve avuçlarım cayır cayır yanıyor 😀
Marpling Gizem94 ben aksamları suya koyyuyorum leğenin içine buzlu pet şişede koyuyoz yoksa suyu hemen ısıtıyorum baska türlü oturamıyorum
Gulalmina Benim ayak yanmalarim bekarligimdan beri var ama hamilelikte hic cekilmiyo sabahlara kadar uyuyamiorum cildrasim geliyo bir sikinti geliyo yanmayla birlikte istemsizce bi silkelenme geliyo ayaklarima buz siselerini ayklarimin altina koymakmi kolonyayla masaj yapmakmi gecenin bi yarisi dusmu hep ole idare ettim dogumdan sonra gidicem iyice bi muayene olucam
ElifKarata Ayaklarınız genelde geceleri yanıyorsa dahiliye ortopedi gibi bir bölümden sıra alıp anlatın arkadaşlar bazı vitamın eksikliklerinden olabiliyor şeker hastalığı bel fıtığı b12 eksikliği tiroid azlığı böbrek yetmezlıgı gibi durumlarda daha çok görülür ve ayaklarınızda taban düşüklüğü varsa bu durum yaşanabilir ama doktorunza söylemeniz de fayda var
Busemya Kbrsoy aynısı bende de yaklasık 2 aydır var yatakdan lavaboya kalkana kadar adım adım gidiyorum resmen ve oturup kalkınca da oluyo yuruyemıyorum gibi
Berfin002 Gizem94 Benimkide biyerle temas edince çok yanıyor denize girdim yine aynı başka bişey kullanmadı hep uzatıyorum hava değsin diye
Nurylcndag B12 eksikliği kızlar genel sebebi bu,tabi tıbbi olarak başka sebepleride var ama gebelerin çoğunda B12 eksikliğinden kaynaklanıyor dedi doktorum,B12 takviyesi verdiğinden beri yaşamıyorum ben,tabiki vücut ısımız gebe olduğumuz için her zaman 1 derece daha yükaek seyredebilir ama o rahatsız edici yanmalar kalmıyo,tamamen zararsız olduğunu düşünsenizde doktorunuza bahsedin olası durumları gözden geçirsin.
Semaomer Gizem94 benimde ayaklarımın ortası ellerim yanıyor özellikle geceleri tuzlu yemeyin kizlar ondan da oluyor bide yuksek kan basincin dan dolayi.