Gizem94 Ayaklarının alt tabanı yanan varmı alev alev yanıyor ne yapıcam bilmiyorum Denize soktum ayak kremleri Yok geçmiyor
Ozlemjh Gizem94 hemde ne yangın ayaklarımı buza koysam anca rahatluycam. Cinsiyet ne sizin genelde erkekler yaparmış benimde erkek bebegim
Elanaz Gizem94 Benim de geceleri ayaklarımın altı ve ellerimin içi yanıyor genelde. Ev tişörtlerimden birini ıslatıp buzluğa koyuyorum sonra ayaklarıma sarıyorum, öyle ferahlatıcı oluyor ki.
BetlTekdemirGm Gizem94 benimde çok yanıyo ve kız olcak dediler öyle çıktı:) bizim buralarda ayak tabanların yanıyosa kızın oluyodur derler ama tam tersi sanırım😂
Kbrsoy Benim de yanma yok ama sabah uyandığımda tabanlarımın üstüne basamıyorum sanki uzun saatler ayakta kalmışım gibi 😣
Busemya Kbrsoy aynısı bende de yaklasık 2 aydır var yatakdan lavaboya kalkana kadar adım adım gidiyorum resmen ve oturup kalkınca da oluyo yuruyemıyorum gibi
Gizem94 AyseEmre evet benimde öyle bu sıcaklarda mahfoluyorum resmen dışarı çıkıp yürümek istemiyorum
AyseEmre Gizem94 bide insanı çok halsiz ve yorgun yapıyor sıcaklar o yuzden de şişiyoruz kilo alıyoruz 😩😩
Gizem94 AyseEmre evet ama bu sıcaktada yürüyemiyor insan ben çıktım dısarı 33 haftalık hamileyim kustum içim dışıma cıktı resmen bayılacaktım
AyseEmre Gizem94 yaaa sıcak midenize etki yaptı demekki cok zor donem geciriyoruz ya heşeki bı sıcaklarda
Zeynepeymen BetlTekdemirGm alakası yok cnm benımde acayıp yanıor oglum olack şekerden oldunu düşünürüyorum
Zeynepeymen Gizem94 resmen beni yazdın cnm. Ayaklarımın altları alev alev yanıor soguk suya tutuorum fayda etmıor ıslak bezle sardm öle uymusum sabaha kdr gebelik şekerin varmı benim var şekerden dolayı oldunu düşünüyprum
Bsrakyc59 Zeynepeymen şekerle ilgilisi yok cnm benim açlık şekerim 71 gayet güzel ama gece ayaklarım ve avuçlarım cayır cayır yanıyor 😀
Kelebek29 Zeynepeymen 33.hafta itibari ile vücut %60 fazla kan pompalıyor buda el ve ayak yanmalarına neden oluyor şeker değil canım