Mnkfslyem Hilal-95 bende şimdş çıktım doktordan çok şükür herşey çok güzelmiş çok rahatladım 🥰🤲 valla bizimki babasına benziyor doktor bile dedi kaç hafta önce maalesef babasına benziyor falan diye 😂😂 doğuca bakalım değişir mi bende çok merak ediyorum 🥰
Beritan01 Celcel67 ne isterdim 21 Kasım da gelmesini tam o gün doğum günüm ama maalesef erken gelecek kızım inşallah sizinki zamanında gelir 🤲🏻
edasahbazsahin Pastelrenkler1 benim de kız 🙈🤰🏻 doğurursanız haber verir misiniz ❤️ Sebepsiz heyecanlandım
Hayal117 Esmakorkmaz son adet tarihim 21 kasım aynıyız sizinle benim sezaryan olacak ama daha erken gelir kızım 😊