Hilal-95 evet ebem de çatın fazla dar olabilir ondan bukadar ağrın olabilir dedi. Ben zaten sezaryen istiyordum ne yalan söliyim normalden baya korkuyorum etrafımda herkes normal başlayıp ağrı çekip sezaryene dönüyodu sonra korkuyodum bende herkesin vücut yapısı neye uygunsa tabi en iyisini doktorlarımız bilir. Aksine çok kolay bir şeklide norma doğum yapanlar da var burda okuyorum. Kısmet artık dediğin gibi yeter ki bebişler sağlıklı olsun canım hayırsıyla kavuşalım zamanında tabi erken gelmesinler yeter ki 🙈🥰🤲