Hilal-95 benşm de öyle nasacort kullanıyorum ben alerji burun spreyim doktor uygun gördü nefes alamayacak derece de oluyo ilk günden beri kullanıyorum biraz rahatlatıyor. Benim de çok şükür çok ağrım sızım olmadı ama 1 aydır bacak arasındaki kemiklerin öyle bir ağrıyo ki yatarken sağa sola dönerken ağlayasım geliyo kırıldı heralde falan diyorum çatı darlığında olabilirmiş sanırım ebem dedi birkaç hareket gösterdi onları yapıcam inşallah rahatlatır yoksa günden güne arıto yürüyüşö bile değişiyor bazen ama en çok gece yatarken zorlanıyorum. Çok şükür Şuanlık başka şikayetim yok aşırı mide yanması yenş başlayan sırt ağrıları ayak bacak ağrıları dışında 😂🙈 buna şükür ylne de diyorum yani