Mnkfslyem 34ten sonra 36da çağırdı beni😔 Benim de bugün kontrolüm var zaman azaldıkça daha çok heyecanlanıyorum🙈hem hemen kavuşmak istiyorum hem de daha erken diyip kızıyorum kendime 🙈 kasım başı doğum görünüyor ama sezeryan olacak, daha gün vermedi doktorum, bir de bebek iri gidiyor acaba erken gelebilir mi? Bilmiyorum 🤷🏻♀️