Sdagli canım bende çok kararsızdım doktoruma da söyledim hatta o da yemekten tam bir saat sonra şekerini ölç 140 ve üstü olursa bana gel dedi, benim babamda şeker var ve o sebeple doktorum ilk başta yapalım diyordu sonra babanın ölçme aletiyle ölç ona göre karar veririz dedi ☺️