Sdagli canım içtiğin şey günlük tükkettiğin şeker miktarıyla aynı düzeyde hemen hemen burada yaptırmak istemeyenlerin sebebi aç karnına olması ama zaten gün için de o şekeri dengeliyorsunuz. Yaptırma diyenlerin neye istinaden yaptırma dedikleri önemli yani açıkça söylemek gerekirse şeker yüklemesi yaptırıpta bebeğine birşey olanı duymadım ama yaptırmayıp olanı duydum bunu doktorunla konuş kesinlikle kimseye danışma çünkü herkes bir şey diyecek. Benim yaptırma sebebim hem doktorum önerdi hem de dediğim gibi sadece canan Karatayın savunduğu bi görüş diğer doktorlar karşıt görüş savunup araştırma yaparken canan Karataya güvenmedim semi takip eden doktor herkesten daha iyi bilir. Kimseye inanma yaptırmama konusunda doktorunla konuş cidden 🤗😂