seyma-coskun-35 hilaleee en 3 aylığa kadar kullandım hamilelikten öncede kullandım onu memnundum yani
seyma-coskun-35 hilaleee folik asit hamile kal diye değil kız bebişin olunca sağlıklıbir şekilde gelişsin büyüsün diye 😘
seyma-coskun-35 hilaleee kalırsın sadece tek çizgiyi görünce üzülme ben üzülüyodum da noldu hamile kaldım şaşırdım 😅
M_kemal hilaleee folik asit hamileliğin ilk ayında özellikle spina bifida denilen bir hastalıktan koruyor bebişleri. Bebeğin omurgasının tam olarak kapanmasını sağlayarak sağlıklı gelişimini sağlıyor. Hamile kalmayı sağlamıyor.
Kubranur1234 hilaleee canım ben 7 haftalık gebeyim folbiol alıp sadece 2 gün kullandım doktora gittim doktorum sakın kullanma otizi etkiliyor dedi bence kulanma