folik asit hamilelik düşünülüyorsa 3 ay önceden başlanılması gerekiyor. Ben de folbiolle başlamıştım. Hamileliğimi öğrendiğimde doktorum folbiolü bıraktırıp diofole geçirdi. 4 mg günlük max. Doz olduğu için. Bir de mutlaka d vitaminizin değerini öğrenip gerekiyorsa devit ampül takviye alın. Çok hızlı bir şekilde depolarınızı dolduracaktır. D vitamini, bebeğin rahime tutunmasında çok önemli bir faktör..