dakpinar- ay valla üzülme kız bak ben çok duygusalım çizgifilm izlerken hüzünlenip ağlarım o kadar duygusalımdır eşimin her lafına alınırım oturur üzülür ağlarım ama artık kendime diyorum ki oğlum var benim yanımda kimseye ihtiyacım yok ben iki kişiyim iki kişilik düşünmem gerekiyor kendime iyi bakarsam oğluma da bakarım sonuçta aynı vücuttayız 😘 çok zorlandım böyle olana kadar ama başardım rahatım relaxım artık boşver ağlıyosan üzülmeden ağla o zaman kendini çok kasmıyon ya ağrın acın da çok olmuyo 😘