dakpinar-
bende 28.haftadayım dünden beri aynıyım bende çok tedirgin oldum doktora geçen hafta gitmeme rağmen gitmeyi bile düşündüm Karnım çok gergin ve içi dediğin gibi acıyor sanki yırtılıyor gibi muhtemelen rahim bağları geriliyor ve karın genişliyor bebek yer açıyor kendine diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum. Ama işte insan engel olamıyor düşünmeden edemiyor annelik böyle bişey demekki korkma üzülme şuan bunları yazarken bile o bahsettiğin ağrı var bende bide göbek kaşıntısı da var eş zamanlı sanırım çatlayacak