Kader477 bende anlayamadım zaten 29 haftada gittim dönemmil dönmese sezaryen felan dediler ama kücük döner dedi doktor snra 31 gittim dönmüş dedi ağrın varmı diye sordu yoktu ozman yok dedim 2 hafta sonra tekrar gel dedi gidicem bakalım ne dicek ama kafası aşada olduğu içinmi bılmıyorum baskı öncekıne göre daha çok idrarım felan sıkışıyo anı hareket edemıyorum