Nemusto Kızlar merhaba ufaktan sızılar oluyor mu düzensiz şekilde bu haftalarda acaba. Nidilat kullanılıyorum sancın için artı magnezyum.
Hilal-95 Nemusto rahimde iğne batması gibimi adet sancısı gibi felan mı bnm öle oluyor nadiren ama sanıyelık özelıkle gece sağa sola dönerken felan 33 haftadym bn
UmayGul Nemusto bugun aksam esim kotu oldu onunla hastaneye gittim yaninda o arada benimde karnimin altinda agrilar basladi halen agriyor diyemedimde🥺 sen nasilsin sancin mi var🥺
Nemusto Hilal-95 yok öylede değil o kadar şiddetli yani hafiften kasıkta dolgunluk gibi bişi arada iğne batması gibi karnım sert ama nadir gevşiyo sonra
Nemusto Nergis1901 bende sürekli devam etmişti regl sancısı gibi nst de sancılar çıkmştı o yuzden korktm
Hilal-95 Nemusto bana sormuştu 31 varmı bunlar diye ozmaan yoktu ama smdı cok hafif oluyor bebek hareket ettikce oluyor diyebılırm ama geçiyor 2 haftada bır kontrol dedi bakalm ne dıcek banada nts gircem muhtemelen 34 denk gelıyor
Nergis1901 Nemusto bende ilk oluncaa korktum dinlenince gechdi, bide ayaklarimu yukari kaldirip dinlendim oyle olunca bol bol
Nemusto Hilal-95 benim yarın kontrolum. Ama erken doğum tehlikesi atlattım iki kez o yuzden korkuyo insan
Hilal-95 Kader477 bnm okadar değil kuzum bnm bebek baş aşağı dönmüş ondan biraz ağrı yapıyor belkı senınkıde dönmüştür bu haftalarda dönüyor bebekler
Hilal-95 Kader477 hyr değil tabiki de çok iyi geliyor tansıyon sorununız felan yoksa günde 2 tane tüketebilrsn
Hilal-95 Nemusto inşallah dönmüştür yanş normal doğum istiyosan kuzum dönmesi daha iyi ağırlığı braz daha fazla oluyor öle olunca
Hilal-95 Nemusto hm anladm canm inan herşey yolunda gider🙏🏻 Ben normal istiyorm oyuzden dönmesi önemliydi bnm için ağrıların olablr dedi doktorum bu haftadan snra bakalım sağlıkla alalım inşallah 🙏🏻
mutlugebeee Nemusto bende sizin gibi düşünüyorum 24. haftamdan beri kontroller dışında doğru düzgün hareket etmedim riskim yüzünden hep yatarak geçirdim, şimdi bu kadar hareketsizlikle normal doğum olurmu acaba yapan var mı çok kafam karışık