YeldaKarakolcuKk Busrayildiz ben de Nail’e hanıma ilk defa bu cumartesi gidicem çok merak ediyorum baştan beri hayat hastanesine gidiyordum ama doktor değişikliği yaptım bakalım Çok merak ediyorum
Saadethkymz YeldaKarakolcuKk canım beklerken bütün doktorlari görme şansımız oldu en güler yüzlüsu Naile hanımdı.Esim bile söyledi böyle beklemiyordum diye 😊Hayırlısı olsun inşaallah memnun kalırsın 🤩
Mervemns @Babyravza evet kesinlikle bende çok beğendim. Doktorun ilgisi herşeyi açıklayarak konuşması mükemmel 😊
Diclemahmut ben basta zübeydeye gidiyodum memik beyin yanina iyi bi doktordu ama degistirdim simdi mudanya devlet hastanesine gidiyorum okan bey cok iyi oda cok memnunum ondan
Rabiagulsa Nurselisahin özlem hanım su an ayrılmış medicanadan nerededir acaba ilk.dogumum onda oldu 2.de ona istiyoruz fakat kendisi hangi hastaneye geçti bilgisi olan lütfen yardmcı olsn