Sema166 çok üzüldüm canım inan ki.Yildirim dorukta Şeyma doğan diye bir doktor var arkadaşım da senin haftalarında ona geçmişti diye hatırlıyorum doğumu onda yaptı ve çok memnun kaldı araştır istersen .Normal doğum tercih eden bir doktor.
İnşaallah banada öyle davranmaz yoksa kavga ederim orda🙄