Sblut23 benim doktorum hamilelikte ishalin iyi olmadığını söyledi sebebi vücut su kaybı yapiyor vücudun su oranı önemli bebek için siz su kaybedince bebekte su alamiyor ve doguma yakın zamanlarda diğer şikayetlerle yan yana gelicne yumuşama oldugunun göstergesi olabilir dedii ben kesin kötü bişey var demedim ama doğum yakın olduğunu için doktorun görmesi gerektiğini söyledim.