Tubayrlmz44 Arkadaşlar ben 37 haftalıgım bebek baş asagı cok fazla baskı yapıyor alttan ve cok afedersiniz 10 dk bir lavaboya gidiyorum isal mafoldum mıde bulantısı var bıde bunu yaşayan varmı yada ne yapmam gerekiyor
Ozgecomelek Tubayrlmz44 bebek doğum pozisyonun da ve haftası yakın bulantı ve ishalde doğum belirtisi imkanıniz varsa acile gidin yada yarın poliklinik girisi yapın ki her türlü durumda hamileyken ishal iyi değil
Aylin2011 Tubayrlmz44 belki salgın yakalanmışsınızdır iki kızımda da o haftalarda ishal kusma salgınına yakalandım acilden direk doğumhanede giriş yaptım nst bağlayıp kontrol yaptılar salgınmış serum takıldı geçti bir süre sonra
Esmakorkmaz Tubayrlmz44 doğum belirtisi olarak biliyorum ishal ve bulantıyı ama zaten son haftalardasınız acile bir gidin nst de baksınlar eğer sancı vesaire yoksa bile neyiniz varmış ona bakarlar bi tedavi olursunuz burada böyle beklemek size iyi gelmeyecek sonuçta.
Sblut23 Ozgecomelek ben 27 haftalık hamileyim bazı zamanlar ishal oluyordum doktor gayet normal diyordu. Neye göre iyi değil diyorsunuz ?
Tubayrlmz44 Yanı gerçekten boş konulara koşa koşa yorum yaparsınız biz bı yardım istedik yaptığınıza bakın
Nurgulvrl_ Doğum haftalarına girmişsiniz bence de bi acile kadar gidebilirsiniz en azından ne durumdasınız daha net öğrenirsiniz. Umarım bilgisi olan biri yardımcı olur..
Senem07 ilk doğumum 37+2 ilk önce nişan geldi sonra ishal ve sancı girdi bir an tuvalette doğum yapıcam sanmıştım hastaneye gittiğimde 8 cm açıklık vardı
seymaykut Cnm ishal benim 27 haftada başladı şu an 32 haftalığım devam ediyor dediğin gibi sürekli afedersin su gibi gitti acile git açılma var mı doğum belirtisi mi ancak ordaki ebeler anlar benim enfeksiyondan olmuş
Beyza10 Tubayrlmz44 ishale iyi gelen muz patates gibi besinler tüketin bol su için gün içinde geçmezse ve sancılarınız devam ederse acil servise başvurun artık bu haftalar çok önemli ihmal etmeyin aynı haftadayız