zeynepin_annesiiii Rukensema bende doğuramam saniyodum bı gün içinde oldu bitti herşey bide bebiş 4200 Gr doğdu düşün 😂
Rukensema zeynepin_annesiiii hey maşallah benimki kilo da almıyor 3200 40. Haftam bide rabbim bağışlasın onu hayırlı evlat senide hayırlı anne yapsın inşallah canım benim ❤
denizdalgasi1 Dmrhzn benim hep öyle ne uyuyabiliyorum sancılardan ne de oturabiliyorum bel ağrımdan ama hiç şikayetçi değilim senin doktorun ne dedi benimki bu akşam ya da yarına başlar doğum dedi 3 santim olunca açıklık ama daha suyum gelmedi
Dmrhzn denizdalgasi1 benimde suyum gelmedi çatı muyanesinden sonra karnımın altı ağrıyor zaten kanamam da olmuştu parçalar şeklinde dokturum pazartesiye kadar doğum olmasa pazartesi yatışım yapılacak suni sancı ile doğumu başlatalim dedi
Almi4134 Rukensema ufaktan ince bir sızı belim ağrıyor bu zamana kadsr hic agrimamisti ama bu da yetersiz varla yok arası gidip hurma yiyim bari😁😁
Rukensema Dmrhzn bana da 41 e kadae gelemzse yatılın yapılacak denildi 40+3 te falan giderim sancım olmazsa suniden de korkuyorum